سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۱۶۵۰ نفر برای ورود به حرفه مهندسان در میاندوآب

نماینده سازمان سنجش در میاندوآب گفت:آزمون ورود به حرفه مهندسان – کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب و نماینده سازمان سنجش در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،افزود: میاندوآب به عنوان حوزه‌ی جنوب آذربایجان غربی معرفی شده است و غالب شرکت کنندگان از شهر‌های میاندوآب، بوکان، شاهیندژ، تکاب و نقده در آزمون ورود به حرفه مهندسان شرکت کرده اند.

رامین رستمی ادامه داد: حدود ۱۶۵۰ نفر در ۴ نوبت آزمون طی روز‌های ۱۱ و ۱۲ بهمن در این آزمون شرکت می‌کنند و این دومین آزمون ورود به حرفه مهندسان در سال ۹۷ است و اولین آزمون نیز در اردیبهشت ماه برگزار شده بود.

وی افزود: آزمون سراسری صلاحیت حرفه‌ای مهندسان در ۷ رشته اصلی شامل شهر‌سازی، معماری، عمران، ترافیک، نقشه‌برداری، تأسیسات مکانیکی و برقی برگزار می‌شود و آزمون صلاحیت حرفه‌ای مهندسان ساختمان، بزرگترین آزمون علمی و تخصصی در کشور به شمار می‌رود.
 
گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب، یکی از بزرگترین دانشگاه‌های سطح استان است که هر ساله میزبان برگزاری آزمون‌های متعددی در طول سال است و از امکانات و فضای مناسبی برای دانشجویان و داوطلبان برخوردار است.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در میاندوآب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.