سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان یزد برای اجرای برنامه‌های دهه‌ی فجر آماده است

سرپرست فرمانداری یزد گفت: تمام دستگاه‌های استان یزد با آمادگی کامل به استقبال دهه‌ی فجر می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، احمد ترحمی در نشست بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها متعلق به مردم این سرزمین نیست بلکه همه مسلمانان جهان را در برمی‌گیرد.

وی سربلندی، استقلال و آزادی امروز میهن را مرهون خون شهدا دانست و افزود: دهه فجر یادآور رشادت بزرگ مردان و مبارزانی است که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در رأس همه آن‌ها قرار دارد.

ترحمی با بیان اینکه دستاورد‌های کشور متعلق به گروه و بخش خاصی نیست، تصریح کرد: دستاورد‌های دولت‌ها طی این چهار دهه در واقع دستاورد‌های نظام است و مشکلات اقتصادی نباید مانعی برای کم‌فروغی و درخشانی انقلاب شود.

وی با اشاره به افتتاح ۵۰ پروژه در یزد با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور و استان افزود: در استان یزد ۲۶۱ پروژه در حوزه شهری و ۴۶۱ پروژه در حوزه روستایی بااعتباری بالغ‌بر ۲۲ هزار میلیارد ریال در بخش‌های عمرانی، کشاورزی، درمان و ورزشی به بهره‌ برداری خواهد رسید که به‌صورت مستقیم برای نزدیک به چهار هزار نفر اشتغال‌زایی ایجادخواهد شد.

ترحمی با اشاره به تأکید استاندار یزد به اهمیت انتخاب و پایش پروژه‌های افتتاحی و ویژه‌ برنامه‌های دهه فجرگفت: افزون بر هشت هزار برنامه اجرایی فرهنگی و اجتماعی و همچنین پروژه‌های قابل‌ افتتاح در پنج سطح روستایی، شهری، منطقه‌ای، محلات و مرکز استان در ایام‌الله دهه فجر انجام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری یزد با دعوت از همه مردم و مسئولان برای مشارکت و حضور جدی در برنامه‌های دهه فجر افزود: دهه فجر امسال متفاوت از همه‌سال‌ها است و شرایط حساس کنونی ایجاب می‌کند این مشارکت گسترده و فعال‌تر از سال‌های گذشته باشد.

در ادامه این نشست ضمن تعیین برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یزد مقرر شد با حضور گروه سرود هزارنفری بچه‌های مسجد جمعه ۱۲ بهمن و هم‌زمان با ورود امام خمینی (ره) برنامه‌های دهه فجر در یزد آغاز شود.

انتهای پیام/ی

آمادگی کامل استان یزد برای اجرای برنامه‌های دهه‌ی فجر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.