سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکود ۴۷ درصدی واحد‌های صنعتی مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: ۴۷ درصد واحد‌های تولیدی مهاباد در رکود به سر می‌ برند.

قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در جلسه بازاریان و فعالان اقتصادی مهاباد با هیات اعزامی سازمان امور مالیاتی کشور به این شهرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: ۱۱۳ واحد فعال دارای پروانه بهره برداری در بخش صنعت این شهرستان وجود دارد که هم اکنون حدود ۴۷ درصد آن‌ها در حالت رکود هستند.

وی با بیان اینکه در بخش معدن نیز ۷۰ معدن دارای پروانه در این شهرستان وجود دارد که یک سوم از این تعداد هم اکنون در حالت نیمه تعطیل و با حداقل ظرفیت خود فعالیت می‌کند، اضافه کرد: در بخش اصناف نیز هفت هزار مغازه دارای پروانه کسب وجود دارد و بیش از ۲ هزار مغازه بدون پروانه نیز به صورت غیرمجاز فعالیت دارند.

قادری با اشاره به اینکه واحد‌های اقتصادی و اصناف نباید در پرداخت مالیات باهم مقایسه شوند، اضافه کرد: متولیان اجرای قوانین مالیاتی براساس شرایط اقتصادی با فعالان این حوزه تعامل کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: همکاری و هماهنگی اتحادیه‌های صنفی با واحد‌های مالیاتی می‌تواند به شفافیت و عدالت در وصول مالیات متناسب با موقعیت کاری و میزان فروش اصناف کمک کند.

انتهای پیام/ن

رکود بیش از ۴۰ درصد از واحد‌های صنعتی مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.