سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت خواهر جاویدالاثر متوسلیان از مردم برای شرکت در اجتماع دختران انقلاب

خواهر جاویدالاثر احمد متوسلیان از مردم برای شرکت در اجتماع میدان امام حسین (ع) دعوت کرد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز ساعت یک ربع به سه مراسم دختران انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی امیر عباسی با حضور خانواده مرضیه هاشمی در میدان امام حسین(ع) برگزار میگردد.

در همین راستا خواهر جاوید الاثرحاج احمد متوسلیان با ذکر خاطره ای از این فرمانده بزرگ جنگ از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

اول می خوام از غیرت حاج احمد متوسلیان بر روی حجاب بگویم،یک روز خواهر بزرگترم داشتند به مجلسی می‌رفتند و چادری تقریباً نازک روی سرشان بود که حاج احمد خواهرم را در کوچه دید،با ناراحتی که روی چهره اش نقش بسته بود به خواهرم گفت :سریع بریم خونه،وقتی رسیدند خونه چادر خواهرم را قیچی کرد و گفت خواهر من باید بداند که با حجاب کامل نه حجاب نیمه در جامعه حاضر شود،لذا روی حجاب خیلی حساس بود.

علاقه ای که قبل از انقلاب به امام خمینی (ره)داشت باعث شد که داوطلبانه اعلامیه های حضرت امام را چاپ و پخش کنند و بعد از انقلاب هم به خاطر علاقه اش به حضرت امام ، داوطلبانه به جبهه رفت و فرماندهی خیلی از عملیات های بزرگی چون فتح المبین را بر عهده داشت و به عنوان نخبه نظامی همه جا معرفی می شد.

آرزوی قلبی احمد آقا نابودی اسرائیل بود و همواره این جمله حضرت امام را تکرار می کرد که اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد، اسرائیل نابود خواهد شد و به خاطر این نفرت و انزجاری که از اسرائیل داشت ، توسط رژیم منحوس اسرائیل به اسارت درآمد اما یه مطلب مهمی که می خوام بگم الان نوادگان فکری حاج احمد متوسلیان که همین جوان های انقلابی هستند با تلاشهایی که کردن باعث شده که ما الان بیخ گوش اسرائیل باشیم و به گفته حضرت آقا ظرف ۱۲ دقیقه می توانیم اسرائیل را با خاک یکسان کنیم.

گرچه سختی‌ها و مشکلات هست اما عده‌ای از مسئولین که برای مملکت و اسلام خون از دستشون نیومده و البته اغلب این ها آدم های خسته ، راکد و تنبلی هم هستن.خواهش می کنم این افراد به جای مردم حرف نزنند و بگن مردم خواسته هاشون تغییر کرده .

مطالبات مردم پیش ماست، ماکه برای این جامعه خون دادیم ،جوون دادیم پیش خانواده شهدا من به مسئولین پیشنهاد می کنم که اگه میخوان خواسته ها و مطالبات جوانان انقلابی زنان و دختران و پسران انقلاب ایران امروز حتما تو این اجتماع شرکت کنند، و دعوت می کنم از عموم مردم برای شرکت در اجتماع میدان‌امام‌حسین(ع) امروز ساعت یک ربع به سه عصر.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.