سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم شب خاطره گردان رسول اکرم (ص) در رشت

مراسم شب خاطره رزمندگان گردان حضرت رسول اکرم (ص) در مهدیه رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ عباس بایرامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان شامگاه گذشته در مراسم شب خاطره گردان رسول اکرم (ص) که در مهدیه رشت برگزار شد، گفت: ثبت و بیان خاطرات و وصیت نامه شهدا و نشر آن راهنمای جوانان ما است و رزمندگان و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس تاثیرگذارترین افراد در این زمینه هستند.

وی به حضور همه اقشار و صنوف در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: حفظ میراث ماندگار و ارزشمند دفاع مقدس یکی از مهمترین مباحث فرهنگی در کشور است که همه باید در این امر اهتمام ورزند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان انتقال و ترویج فرهنگ دفاع مقدس را یکی از مهم‌ترین وظایف این اداره کل اعلام کرد و گفت: باید با استفاده از زبان‌های مختلف‌های فرهنگ و هنر از جمله تهیه فیلم، مستند، انیمیشن و آثار مکتوب این فرهنگ را در سطح جامعه انتقال داد.

سرهنگ بایرامی تصریح کرد: رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، جانبازان و خانواده شهدا مهمترین راویان مستند دوران جنگ هستند و می‌توانند با ارسال خاطرات خود به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی در نشر و جمع آوری آثار دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل البیت (ع)، یاریگر ما باشند.

در این مراسم چند نفر از فرماندهان، خانواده معظم شهدا و همرزمان شهدا دفاع مقدس و مدافع حرم به بیان خاطره دوران جنگ پرداختند.

انتهای پیام/ع

شب خاطره رزمندگان گردان حضرت رسول (ص) در رشت

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.