سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیدا شدن جسد مظنون تیراندازی در باستیا در جزیره کرس فرانسه

کریستف کاستانر، وزیر کشور فرانسه اعلام کرد پلیس جسد فرد مظنون تیراندازی در باستیا در جزیره کرس را که یک نفر را کشته و ۶ نفر دیگر از جمله یک مامور پلیس را زخمی کرده بود، پیدا کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کریستف کاستانر، وزیر کشور فرانسه اعلام کرد پلیس این کشور جسد فرد مظنون تیراندازی در باستیا در جزیره کرس را که یک نفر را کشته و ۶ نفر دیگر از جمله یک مامور پلیس را زخمی کرده بود، پیدا کرده است.

این فرد بعد از تیراندازی در ساختمانی پنهان شده بود و وزیر کشور فرانسه به علت مرگ او اشاره نکرد.

پیش از این مقامات محلی در فرانسه عصر چهارشنبه اعلام کرده بودند ۷ نفر بر اثر تیراندازی فردی در یکی از خیابان‌های شهر باستیا در جزیره فرانسوی کرس کشته و زخمی شدند. فرد مهاجم بعد از تیراندازی در خانه خود پنهان شده است.

سخنگوی پلیس گفت: «فردی در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه (۱۲ و ۲۵ دقیقه به وقت گرینویچ) در باستیا تیراندازی کرد و سپس در ساختمانی که در آن زندگی می‌کرد، پنهان شد.»

کارولین تارو، رئیس پلیس باستیا در محل تیراندازی حاضر شد و به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: «یک مامور پلیس از جمله افراد زخمی شده است و واحد‌های پلیس و ژاندارمری در محل حضور دارند تا این فرد را که انگیزه او از تیراندازی مشخص نیست، بازداشت کنند.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.