سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم‌های ملی پایه فوتسال بانوان:

نباید نسبت به قهرمان آسیا بی تفاوت باشیم

تیم ملی فوتسال بانوان که با سرمربی گری شهرزاد مظفر قهرمان جام ملت‌های آسیا شده بود نزدیک به ۱۷۰ روز است که بدون سرمربی باقی مانده است.

شهرزاد یاری سرمربی تیم‌های ملی پایه فوتسال بانوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیمی که قهرمان آسیا است نباید بدون سرمربی باقی بماند و مسئولان هم نباید به این موضوع بی تفاوت باشند، البته مسئولان فداسیون کاملاً متوجه اهمیت این موضوع هستند و به طور حتم اقدامات لازم را انجام می‌دهند و مسئله حائز توجه این است که بازیکنان ملی پوش ما در لیگ کشور حضور فعال دارند و تمرینات منظمی با تیم‌های لیگ برتری شان داشته اند.

وی در خصوص اقدامات فدراسیون گفت: فدراسیون باید این قهرمانی را هر چند که سخت است، حفظ کند و هم نسلی را تربیت کند که در آینده جایگزین بازیکنان تیم ملی بزرگسالان ما شوند که همین الان هم سن تعدادی از آنان بالا رفته و برای جامعه فوتسال از دست دادن این قهرمانی که به سختی برای تیم ملی حاصل شده بسیار دردناک و رنج آور است.

وی در خصوص انتخاب سرمربی جدید خارجی یا ایرانی گفت: همه چیز به انتخاب فدراسیون دارد و اگر به یکسری مربیان لیگ مان اعتماد شود شاید آن‌ها هم بتوانند سکان تیم ملی را به خوبی هدایت کنند، شاید هم نظر فدراسیون  آوردن یک سرمربی خارجی باشد.

یاری در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: به مدت ۲ سال و چهار ماه هدایت تیم ملی امید را برعهده داشتم و در این دوران اردو‌ها و تمرینات کاملاً منظمی داشتیم، ولی متأسفانه تیمی که در آینده می‌توانست بازیکنانش را به تیم ملی امید دهد منحل شد و تنها یکسری از بازکنان آن در لیگ برتر کشور بازی می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

داور منتخب فوتسال بانوان ایران: ما تنها داوران آسیایی جام ملت های اروپا هستیم

از خط و نشان کشیدن مس و گیتی پسند برای قهرمانی تا دعانویسی و حضور بهنام بانی و کفاشیان در لیگ فوتسال

آغاز رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال ایران


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم‌های ملی پایه فوتسال بانوان درباره این رشته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.