سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر امام‌جمعه اصفهان از خیران عرصه سلامت

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان با حضور در بیمارستان آیت‌الله کاشانی ضمن افتتاح آی سی یو جراحی این مرکز آموزشی درمانی ، از خیران عرصه سلامت تقدیر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان ، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه افتتاح آی سی یو جراحی و بازدید از بخش‌های مختلف و ساختمان توسعه اورژانس و اتاق‌های عمل مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله کاشانی گفت : با توجه به اینکه قبلاً نیز از این بیمارستان بازدید کرده بودم ، توسعه و بازسازی این بیمارستان بسیار چشمگیر بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان افزود : بعضی از قسمت‌های بیمارستان به صورت کامل با کمک خیران ساخته شده بود که همت بلند و فعالیت خیران در ارتقا و کمک به سلامت شهروندان جای خرسندی است.

وی با اشاره به آمار بالای فعالیت و کمک‌های خیران در حوزه سلامت در استان اصفهان افزود: با توجه به اختصاص نیافتن بودجه کافی به بخش سلامت توسط دولت ، همت و کمک خیران در موضوع سلامت بسیار مهم است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با قدردانی از نگاه ویژه خیران به سلامت جامعه اسلامی با توجه به نیاز مراکز درمانی به برخی دستگاه‌های پزشکی کمک‌های بیش از پیش خیران را در این بخش خواستار شد.

آی سی یو جراحی مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله کاشانی با حضور آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/م

آمار بالای فعالیت ها و کمک‌های خیران استان اصفهان در حوزه سلامت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.