سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت گردشگری خراسان رضوی اعلام کرد:

تعلیق ۲ ماهه مجوز فعالیت یک شرکت گردشگری درمشهد

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری معجزه سفر شرق به دلیل عدم پیگیری جهت رفع نواقص به مدت ۲ ماه تعلیق شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف بیدخوری سرپرست معاونت گردشگری خراسان رضوی در خصوص دلایل تعلیق ۲ ماهه این شرکت گفت: با توجه به بررسی پرونده آن شرکت و عدم پیگیری جهت رفع نواقص به خصوص عدم تمدید پروانه بهره برداری، عدم حضور مدیر عامل و مدیر فنی، عدم ارسال آمار و گزارش عملکرد و غیر فعا ل. بودن، این شرکت به مدت ۲ ماه تعلیق شده است.

وی افزود: پیرو رای صادره در بیست و یکمین جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به شماره ۱۶۳۹۴/۱۲۸۴۰/۹۷۲ و به استناد ماده ۲۰ و ۳۱ آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب ۲۷/۰۳/۱۳۸۰ هیأت محترم وزیران و ماده ۱۰، ۱۹، ۲۹، ۴۳ و ۴۵ مقررات اجرائی- انضباطی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مصوب ۱۱/۰۸/۹۵ مجوز فعالیت آن شرکت از تاریخ ابلاغ نامه تعلیق، به مدت دو ماه تعلیق می‌شود.

بیدخوری تصریح کرد: مقتضی است طبق ماده ۱۹ آئین نامه مذکور در زمان تعلیق از قبول تعهد‌های جدید و تبلیغات در زمینه اجرای تور خودداری نموده و طبق دستور العمل‌های مراجع ذیربط به تعهدات قبلی عمل نماید، در صورت عدم رعایت مراتب بالا، مجوز دفتر به تشخیص مرجع صدور مجوز لغو می‌شود.

انتهای پیام// ز. م
 

یک شرکت گردشگری درمشهد به مدت ۲ ماه تعلیق شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.