سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عارف مطرح کرد؛

آرزوی ساخت مترو در پردیس برآورده می‌شود

نماینده مردم تهران گفت: با کمک و همکاری قرار گاه خاتم الانبیا آروزی مترو تهران – پردیس برای مردم این شهر بر آورده می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد رضا عارف نماینده مردم تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی زیر ساخت‌های شهر پردیس با بیان اینکه در مجمع نمایندگان تهران اولویت رسیدگی را به شهرستان‌های اقماری تهران قرار داده‌ایم گفت: مشکلاتی که شهرستان‌های اطراف تهران  داشته‌اند  سعی کرده‌ایم با رسیدگی و برنامه‌ریزی درست رفع کنیم و ساماندهی و تکمیل امکانات را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که شهرستان‌های اطراف تهران دارند مربوط به پردیس است. ساخت واحدهای مسکن مهر و عدم بهره‌برداری از آنها باعث شده که مشکلات فراوانی برای ساکنان ایجاد شود.

نماینده مردم تهران توضیح داد: زیر ساخت‌ها و  افزایش راه‌های دسترسی به این شهر باعث می‌شود که وضعیت خوبی در پروژه‌های مسکن مهر فراهم شود.

عارف با بیان اینکه چندین هزار طلبکار و برگشت منابع در شهر جدید پردیس ایجاد شده است، گفت: با برگزاری جلسات متعدد این مشکل را حل کرده‌ایم و با انعقاد قرارداد ساخت مترو با قرارگاه خاتم‌الانبیا   آرزوی مترو را در این شهر برآورده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان پردیس پتانسیل بسیاری بالایی دارد گفت: باید از این شهر در جهت خدمت توسعه ملی استفاده کنیم.

نماینده مردم تهران به ۸ هزار واحد صنعتی در این شهر اشاره کرده و گفت: لکه‌های صنعتی در این شهر مشکلات بسیاری زیادی برای ساکنان ایجاد کرده که امیدواریم با ساماندهی و تصمیمات منطقی درست این مشکلات را بر طرف کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.