سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدم آگاهی مردم اصفهان از وظایف آتش نشانی/ مزاحمت های تلفنی همچنان ادامه دارد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان گفت: متاسفانه روزانه تعداد بسیار زیادی تماس با ۱۲۵ برقرار می‌شود که از این تعداد درصد بسیار کمی مربوط به حوزه عملیات آتش نشانی است.

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به اینکه از ابتدای هفته جاری تا این لحظه حدود 4841 مورد تماس با 125 برقرار شده است ادامه داد: از این تعداد تماس حدود 200 مورد منجر به عملیات شده  است  و حدود 300 مورد نیز پاسخگویی به سوالات شهروندان در ارتباط با مسائل ایمنی بوده است.

وی ادامه داد:  سایر تماس ها هیچ ارتباطی به وظایف آتش نشانی نداشته و متاسفانه این موارد به علت عدم آگاهی مردم از وظایف آتش نشانی است ؛در واقع هرچقدر تعداد این تماس ها بیشتر شود خط 125 مدت زمان بیشتری مشغول است و  جان کسانی که درگیر حوادث آتش سوزی هستند به خطر می افتد.

کاوه آهنگران تصریح کرد : سازمان آتش نشانی تاکنون اقدامات بسیار زیادی برای افزایش آگاهی مردم از وظایف این سازمان را انجام داده است لذا از تمام هم استانی های عزیز تقاضا داریم در این مورد میزان مطالعه و آگاهی خود را افزایش دهند تا همکاران ما بتوانند با کیفیت بهتر به مردمی که دچار حوادث می شوند خدمات ارائه دهند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.