سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرار ۳۰ هزار نفر از نیجریه به کامرون از ترس حمله بوکوحرام

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اعلام کرد در ۴۸ ساعت گذشته ۳۰ هزار نفر از ترس حملات گروه تروریستی بوکوحرام از نیجریه به کامرون فرار کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری الجزیره، بنا به گزارش کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم شهر ران در نیجریه طی ۴۸ ساعت گذشته از ترس حملات جدید گروه مسلح بوکوحرام به کامرون فرار کردند.

بابار بالوش، سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان به خبرنگاران اعلام کرد مردم این شهر دچار هراس شدند و برای نجات جان خود در حال فرار از این شهر هستند. بنا به گفته سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان عناصر گروه بوکوحرام تهدید به بازگشت به این شهر کردند.

تروریست‌های افراطی بوکوحرام شامگاه شنبه نیز به دو پایگاه نظامی در ایالت بورنو واقع در شمال شرق نیجریه و در نزدیکی مرز کامرون حمله کردند که بر اثر آن ۶ نظامی زخمی شدند. بوکوحرام از ماه ژوئیه سال گذشته میلادی به طور مرتب به پایگاه‌های نظامی واقع در شمال شرق نیجریه حمله می‌کند که این حملات تاکنون به ده‌ها و حتی صد‌ها کشته منجر شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ملل ، آفریقا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.