سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار تهران:

دستگاه خدمات رسان موظف به تأمین زیرساخت‌های واحدهای مسکن مهر هستند

محسنی‌بندپی گفت: دستگاه‌های خدمات رسان با توجه به شانه خالی کردن از تأمین خدمات زیربنایی موظف به تکمیل تمام امکانات واحد‌های مسکن مهر هستند.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محسنی‌بندپی استاندار تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی زیرساخت‌های پردیس و مطالعات فاز ۲ قطار برقی تهران_ پردیس با بیان اینکه آماده سازی زیرساخت‌های فاز ۵ و ۹ شهر جدید پردیس و احداث آزادراه تهران_پردیس توسط شرکت راه‌سازی ایران در دست انجام قرار گرفته است، گفت: تکمیل و بهره‌برداری از واحد‌های مسکن مهر باید در اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرد تا امیدواری و توجه بیشتر مردم به سکونت در واحد‌های مسکن مهر افزایش یابد.

وی ادامه داد: در استان تهران سه شهر جدید از جمله پرند، پردیس و اندیشه به طور عمده در عملیات ساخت واحد‌های مسکن مهر با عقب‌ماندگی‌هایی روبرو بودند که طی یکسال گذشته تحرک جدی‌ای در ساخت این واحد‌ها شاهد بوده‌ایم.

محسنی بندپی اظهار کرد: حضور نمایندگان فعال در شهر تهران و پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه خود از اقدامات بسیار با اهمیتی بوده است که طی این دوره انجام شده است و نگاه نمایندگان برای شهر‌های جدید یک نگاه ملی بوده است.

استاندار تهران با بیان اینکه به طور معمول نمایندگان در فصل بودجه در حال چانه‌زنی برای دریافت بودجه و امکانات بیشتر در حوزه انتخابیه خود بودند، افزود: نمایندگان استان تهران همانند سایر نمایندگان پیگیر دریافت بودجه با امکانات بیشتر برای طرح‌های اطراف تهران بودند.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء یک پیمانکار بین‌المللی است، افزود: خوشبختانه این قرارگاه پروژه‌های در دست اجرایی خود را با کیفیت و سرعت بسیار خوبی انجام می‌دهد و ما پروژه‌های این پیمانکار را همیشه تحسین می‌کنیم.

محسنی بند پی توضیح داد: استانداری تهران چندین جلسه با شرکت‌های خدمات رسان از جمله آب، برق و فاضلاب برگزار کرده است، زیرا که این دستگاه‌ها برای تکمیل خدمات زیرساختی واحد‌های مسکن مهر شانه خالی می‌کردند و ما در این جلسات آنها را موظف کردیم که تمام امکانات را برای واحد‌های مسکن مهر در اسرع وقت تأمین کنند.

استاندار تهران در پایان گفت: نخستین کارگروه بخش‌های فرهنگی و اجتماعی شهر جدید پردیس را با توجه به ساختار جمعیتی آن فراهم کردیم تا پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی این واحد‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.