سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد؛

ضرورت حل مشکل راه و جاده‌های ارتباطی شهرستان راز و جرگلان

استاندار خراسان شمالی گفت: شهرستان های مرزی و محروم باید از بن بست ارتباطی خارج و برای حل دیگر مشکلات آن چاره جویی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی امروز در نشست شورای اداری شهرستان راز و جرگلان که با محوریت جشن حذف بخاری‌های نفتی از مدارس استان برگزار شد، گفت: مدیران دستگاه‌های مختلف باید برای حل مشکلات این منطقه تمام توان خود را به کار گیرند.

وی با تاکید بر ضرورت حل مشکل راه و جاده‌های ارتباطی این شهرستان، تصریح کرد: مسئولان شهرستان تا دوشنبه آینده مسائل و مشکلات را جمع بندی و ارائه کنند تا در مرکز استان برای رفع آن برنامه ریزی و اولویت بندی کنیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به آشنایی خود با مشکلات راز و جرگلان، گفت: در این سفر با زوایای دیگری از مسائل این خطه آشنا شدم. همچنین وی از ادارات خدمت رسان خواست تا رفع مشکلات شهرستان راز و جرگلان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

شجاعی با تاکید بر توجه ویژه به این منطقه مرزی، افزود: باید به گونه‌ای کار شود که شاخص‌های این شهرستان به میانگین‌های استان و کشور برسد.

استاندار خراسان شمالی افزود: درمانگاه‌های این شهرستان تجهیز و برای ساخت بیمارستان با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مذاکره خواهد شد.

شجاعی با قول تامین ساختمان اداری برای اداره ثبت اسناد شهرستان راز و جرگلان، از مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی خواست تا هر چه زودتر برای راه اندازی این اداره اقدام کند.

استاندار خراسان شمالی امروز چهارشنبه در سفر به شهرستان راز و جرگلان، از بخش مرزی غلامان بازدید کرده و با اهالی این منطقه به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام / ب/م

سفر استاندار خراسان شمالی به شهرستان راز و جرگلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.