سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

افزایش استفاده از کالای ایرانی با مشارکت عمومی مردم محقق می شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تا زمانی که مردم را در عرصه تصمیم گیری استفاده از کالای ایرانی، وارد نکنیم توفیقی حاصل نخواهید شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی رضا قامتی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه کارگاه آموزشی تبیین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و آخرین اصلاحات آن با اشاره به استفاده تمامی دستگاه‌ها از ظرفیت مشارکت عمومی مردم در فرهنگ استفاده از کالای ایرانی گفت: اگر می‌خواهیم در هر حوزه‌ای موفق باشیم باید آن را به یک موضوع اجتماعی تبدیل کرده و اجتماعی سازی کنیم به تعبیر دیگر تا مردم را در عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری وارد نکنیم توفیق چندانی حاصل نخواهیم کرد.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال فرمودند: در قبال استفاده نکردن از کالای قاچاق هم مردم و هم مسئولان وظیفه دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به فعالیت بالغ بر هزار و ۴۰۰ سازمان مردم نهاد در استان، این سمن‌ها را فرصت بسیار خوبی برای مقابله با قاچاق کالا و ارز دانست و تصریح کرد: با حمایت‌ها و تدابیر دولت تدبیر و امید، تشدید مقابله و حضور موثر دستگاه‌های مرتبط، آمار قاچاق در کشور به نصف کاهش یافته است.

قامتی تقویت هم افزایی اعضای کارگروه‌های تخصصی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را ضروری دانست و اظهار داشت: توجه به مقوله آموزش و یکپارچه سازی اطلاعات، افزایش مشارکت مردم و همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط می‌تواند موجب کاهش قاچاق کالا و ارز شود.

انتهای پیام// ز. م
 


آمار قاچاق در کشور به نصف کاهش یافته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.