سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران

مهلت ثبت‌نام در هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران امروز دهم بهمن ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌سازان کشورمان تنها تا پایان امروز دهم بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را برای بخش اصلی جشنواره، بخش بهترین به‌روز رسانی و بخش مورد انتظارترین بازی ارسال کنند.

بازی‌سازان برای حضور در بخش اصلی جشنواره باید پروژه منتشر شده خود در یکی از مارکت‌های معتبر داخلی و خارجی را ثبت‌نام کنند هرچند این انتشار می‌تواند به صورت Early Access نیز باشد. همچنین در بخش بهترین به‌روزرسانی نیز تنها ارایه فهرست کتبی از تغییرات برای ثبت‌نام کافی است و سپس به تشخیص داوران، بازی‌هایی که واقعا تغییرات بزرگی داشته‌اند در این بخش به رقابت خواهند پرداخت و بهترین به‌روزرسانی از سوی مردم انتخاب خواهد شد.

در نهایت در بخش مورد انتظارترین بازی نیز بازی‌سازان باید تریلرهایی از پروژه‌های آینده خود را ارسال کنند. البته در صورتی که پس از ثبت‌نام نسخه‌های بهتری از این ویدیو را در اختیار داشته باشند، امکان جایگزینی آن تا پیش از مراسم اختتامیه وجود دارد. برنده این بخش نیز از سوی مردم برگزیده خواهد شد و ویدیوهای برتر در مراسم اختتامیه جشنواره پخش خواهد شد.

بازی‌سازان می‌توانند از طریق سایت این رویداد به نشانی irangamefestival.ir آثار خود را به صورت الکترونیکی برای جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.