سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان به دنبال سیاه نمایی دستاوردهای کشور ایران هستند

دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: دشمنان به دنبال سیاه نمایی دستاورد های کشور ایران هستند و شما دانش آموزان باید به دنبال خنثی کردن دسیسه های دشمنان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام والمسلمین اختری دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) در جشن چله انقلاب که به همت آموزش و پرورش استان در سمنان برگزار شد با اشاره به جایگاع علمی کشور ایران در دنیا گفت: کشور ایران امروز یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های دنیا است و این درحالی است که در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب ایران رتبه ۶۷ دنیا را در پیشرفت‌های علمی داشته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های حضرت زهرا (س) افزود: حضرت زهرا معجزه الهی است و ایشان نمونه کامل یک انسان در بین زنان بوده و این افتخاری برای ارزش نهادن به جایگاه زنان است.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با اشاره به جایگاه حجاب در دین اسلام گفت: شما دختران باید به ارزش‌های فاطمی و سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه ویژه داشته باشید.

وی با اشاره به جایگاه نخست ایران در دنیا در رشد سوادآموزی افزود: همه‌ی شما باید در دانش افزایی تلاش کنید و از منابع مختلف علمی استفاده کنید و آموزه‌های خود را رشد دهید.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به پیشرفت‌های ایران در سال‌های بعد از انقلاب تصریح کرد: پیشرفت‌های چشمگیر ایران در علم پزشکی باعث شده تا مردم برای درمان به کشور‌های دیگر مهاجرت نکنند.

وی عنوان داشت: دشمان به دنبال سیاه نمایی کشور ایران هستند و و ما باید امید به آینده داشته باشیم و این را بدانید که آینده در دست شما دانش آموزان است.

انتهای پیام / گ

جشن چله انقلاب در سمنان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.