سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرم‌آباد متحمل بیشترین خسارات شد

استاندار لرستان گفت: در جریان بارش‌های‎ روزهای اخیر و وقوع سیلاب در برخی شهرستان‎های لرستان، خرم‎آباد بیشترین خسارات را متحمل شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به بازدید شب گذشته از مناطق آسیب‎دیده خرم‎آباد اظهار کرد: مردم مشکلاتی داشتند که به تدریج باید حل شوند.

وی عنوان کرد: در وهله اول شهرداری خرم‎آباد باید نسبت به پاکسازی و پاکیزه‌نمودن شهر اقدام کرده و با برآورد خسارات وارد شده نسبت به جبران آن‎ها اقدام شود.

استاندار لرستان تاکید کرد: هم اکنون در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب هستیم و نمی‎توان عدد دقیقی را اعلام کرد.

خادمی با اشاره به اینکه بیشترین خسارات سیلاب اخیر به خرم‎آباد وارد شده است، افزود: در سیلاب‌های پیشین شهرستان‎های الیگودرز و پل‌دختر متحمل بیشترین خسارت‎ها شده بودند.

وی از بروز خسارت به برخی از زیرساخت‌های شهری خرم‎آباد خبر و ادامه داد: ممکن است کارگاه‌های دو پل خرم‌رود در زمان وقوع سیلاب موانعی را ایجاد کرده باشند، اما عامل اصلی نبوده‎اند.

استاندار لرستان در خصوص تعیین تکلیف دو پل موقت خرم‌آباد گفت: سعی می‌کنیم این پل‌ها را تا زمان بهره‌برداری از پل‌های خرم‌رود حفظ کنیم.

خادمی تاکید کرد: چنانچه ببینیم این دو پل که مشکلی برای مردم ایجاد می‌کنند، شاید پس از بهره‌برداری از پل‍های خرم‎رود آن‌ها را تخریب کنیم.

انتهای پیام/د

عدد دقیقی از میزان خسارت‎ها در دست نیست

برچسب ها: سیل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Armin
۱۳:۴۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
پل نیمه ساخته حاج عمران یکی از مهم ترین عوامل سیل خرم آباد بود،باید پل رو هر چه زودتر تکمیل کنید چون دو هفته دیگه یک سامانه قوی بارشی قراره وارد کشور بشه