سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاچاق کالا و ارز رکوردار بیشترین پرونده ها

بیش از سه هزارو ۷۰۰ پرونده در ۱۰ ماه گذشته از سوی تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد که حدود ۵۴ درصد آن مربوط به قاچاق کالا و ارز بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اشرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در نشست خبری گفت: در این پرونده‌ها متخلفان به پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

وی افزود: تعزیرات حکومتی در ۳ بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز به گزارشات دریافتی از سوی مراجع مربوط همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی و ماموان انتظامی رسیدگی می‌کند که در حوزه کالا و خدمات ۱۳۷۲ فقره پرونده رسیدگی و متخلفان به پرداخت بیش از ۷۲۵ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

اشرفی ادامه داد:  عمده تخلفات مرتبط با این پرونده‌ها درج نشدن قیمت، گرانفروشی، ارائه نشدن فاکتور خرید و تقلب بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت:  شعب تعزیرات حکومتی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز هم در ۱۰ ماه گذشته به ۲۰۳۲ فقره پرونده رسیدگی و قاچاقچیان را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کردند.

اشرفی ابا اشاره به اینکه اقلامی همچون البسه، سوخت، پارچه، سیگار و برنج بیشترین نوع کالای قاچاق بودند اظهار کرد: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز به ۲۷۳ فقره گزارش رسیدگی شد که شامل تخلفاتی همچون عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عرضه و تحویل کالای غیر بهداشتی، عدم رعایت مقررات بهداشت محیطی، عرضه و فروش مواد خوردنی فاقد مجوز بود.

انتهای پیام / ط. آ

 محکوم متخلفان به پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد  تومان جزای نقدی 

برچسب ها: پلیس راه ، بارندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.