سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۴۳ میلیارد ریال زکات در مهاباد

رئیس کمیته امداد شهرستان مهاباد گفت: مهاباد با افزایش ۲۵ درصدی پرداخت زکات امسال هم رتبه اول اذربایجان غربی رابه خود اختصاص داد.

خضری رئیس کمیته امداد مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: زکات جمع آوری شده در سطح استان پارسال ۲۲ میلیارد ریال بود که امسال با رشد ۶۶ درصدی به ۳۱۸ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: مردم نیکوکار مهاباد امسال نزدیک به ۴۳ میلیارد ریال زکات پرداخت کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد افزایش داشته است.

خضری با اشاره به ترغیب بیشتر زکات دهندگان به پرداخت زکات افزود:بیش از ۲ هزار دفترچه محاسبه، نحوه جمع آوری زکات وشیوه پرداخت زکات در بین کشاورزان در سطح شهر وروستا توزیع شده است.

وی بابیان اینکه در سطح شهرستان یک مرکز نیکوکاری فعال وجود دارد افزود: ۱۴ میلیارد از زکات جمع آوری شده متعلق به همین مرکز است که با حضور خود خیرین اداره می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان مهاباد گفت: این ستاد ۵ تن از روحانیان منطقه را به عنوان مبلغ زکات تعیین کرده است. علاوه براین ۱۲۰ عامل زکات در ۱۲۰ روستافعالیت تبلیغی و اجرایی را برعهده دارند.

انتهای پیام/ن

کسب رتبه اول مهاباد در پرداخت زکات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.