سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۴۶ درصدی کارت‌های بازرگانی در بوشهر

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: تعداد کارت‌های بازرگانی استان بوشهر از هزار و ۳۰۰ کارت اکنون به ۷۰۰ کارت رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده در جمع خبرنگاران افزود: به علت خلاء‌های موجود موارد سوء استفاده از کارت بازرگانی بسیار بوده است و بر همین اساس دولت رویه خود را در زمینه صدور کارت بازرگانی تغییر داده، اما باز هم شاهد سوء استفاده هستیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم که روزنه‌های سوء استفاده از کارت بازرگانی کم شود.

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر با بیان اینکه بخش دولتی باید کوچک شود، تصریح کرد: برای بهره‌وری بهتر باید بدنه دولت کوچک و بخش خصوصی فعال‌تر شود.

محمدزاده معادن را یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم استان بوشهر برشمرد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته مطالعه ایجاد پایانه صادراتی مواد معدنی در استان بوشهر در حال انجام است و از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این زمینه استقبال خواهیم کرد.

وی ظرفیت تخلیه و بارگیری استان بوشهر در اوایل دهه ۸۰ را حدود دو میلیون تن عنوان کرد و گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در استان بوشهر می‌تواند با بهره‌برداری از جزیره نگین به ۱۵ میلیون تن برسد.

انتهای پیام/ک

 ۷۰۰ کارت بازرگانی در استان بوشهر فعال است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.