سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهل چراغ روشن/

آذین‌بندی معابر منتهی به میدان آزادی به مناسبت دهه فجر

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ از آذین‌بندی مسیر‌های راهپیمایی و معابر منتهی به میدان آزادی به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مددی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر منطقه ۹ شهری اقدام به پاکسازی، رنگ آمیزی و آذین‌بندی مسیر‌های راهپیمایی و معابر منتهی به میدان آزادی کرده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ افزود: منطقه ۹ به عنوان میزبان اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل مجاورت با میدان آزادی، اقدامات ویژه‌ای در خصوص موضوعات و مباحث زیباسازی در ورودی غربی پایتخت با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام داده و در حال انجام است.


بیشتر بخوانید: استقبال از چهلمین سال پیروزی انقلاب با مبلمان شهری ایرانی-اسلامی


مددی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مباحث زیباسازی در منطقه ۹ به مناسبت دهه فجر بیان داشت: تهیه و نصب داربست در تپه ۴ میدان آزادی جهت جایگاه مهمانان، شستشو و رنگ آمیزی نرده‌های بی آر تی، آذین بندی و نورپردازی سطح محدوده، تهیه و نصب داربست طاق نصرت، تهیه و نصب پرچم چمهوری اسلامی و تمثال حضرت امام و رهبری از جمله اقدامات اداره زیباسازی منطقه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.