سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح خبر داد

در دست اجرا بودن 130 طرح محرومیت زدایی در کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۰ طرح محرومیت زدایی توسط قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در جلسه تعاملی طرح‌های محرومیت زدایی این قرارگاه با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کهگیلویه گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و اشتغالزایی فعالیت دارد که در همین راستا از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۱۳۰ طرح محرومیت زدایی را در استان آغاز کرده که این طرح‌ها ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارند.

سید مسعود پرهیزگاری افزود: این طرح‌ها شامل ساخت مسجد و خانه عالم، آبرسانی شرب و کشاورزی، ساخت، زیبا سازی و مرمت مدارس، ساخت جاده‌های دسترسی به مناطق محروم، ایجاد سیل بند و دیوار حائل، مرمت پل و برق رسانی است که تا کنون تعدادی از این طرح‌ها به بهره برداری رسیده و مابقی نیز تا شهریور ماه سال آینده تکمیل و در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی گفت: از این تعداد، ۴۱ طرح محرومیت زدایی به شهرستان کهگیلویه اختصاص دارد که ۳۵ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح‌ها پیش بینی شده است.

پرهیزگاری همچنین از فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کهگیلویه هم خواست تا به تکمیل این طرح‌ها کمک کنند و در زمینه تجهیزات، اعتبارات و کارشناسان متخصص در حوزه‌های مختلف با قرارگاه پیشرفت و آبادانی همکاری داشته باشند.

سرپرست فرماندری کهکیلویه هم در این جلسه به نقش این قرارگاه در محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: قرارگاه پیشرفت آبادانی در کنار دولت می تواند کمک زیادی در زمینه خدمات رسانی به مناطق محروم داشته باشد که تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا برای سرعت بخشیدن این خدمات کمک کنیم.

جعفر نیکبخت افزود: طرح‌های خوبی در این زمینه در شهرستان کهکیلویه فعال هستند که مدیران دستگاه‌های اجرای در زمینه‌های مختلف و مورد نیاز با این قرارگاه همکاری می کنند.

 انتهای پیام/غ

اجرای طرح های محرومیت زدایی در کهگیلویه

 

برچسب ها: سپاه ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.