سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی با مرگ مرد میانسال با بالا رفتن از برج ۴۷ طبقه! +فیلم

مرد عنکبوتی فرانسوی جان خود را با بالا رفتن از یک برج مرتفع در فیلیپین در معرض خطر مرگ قرار داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد میانسال فرانسوی که با صعود به برج‌ها و ساختمان‌های بلند در فرانسه به «مرد عنکبوتی فرانسه» مشهور شده، این بار دست به یک ماجراجویی خطرناک دیگر زد. «آلیان رابرت» در این ماجراجویی خطرناک اقدام به بالا رفتن از یک برج ۴۷ طبقه مرتفع در«مانیل»، پایتخت فیلیپین کرد. آلیان در حالی دست به این ماجراجویی خطرناک زد که هیچ تجهیزاتی با خود به همراه نداشت.

در ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده، آلیان در طبقات بالایی برج و در حال صعود دیده می‌شود. این در حالی است که تعداد زیادی از شهروندان مانیلی که با دیدن این صحنه دچار شوک شده‌اند، در پیاده‌روی خیابان ایستاده و نظاره‌گر این مرد فرانسوی هستند. پس از این اقدام مرد فرانسوی پلیس مانیل در محل حاضر شد و اقدام به بازداشت او کرد. آلیان اکنون با اتهام صعود بدون مجوز و بهم زدن آرامش روانی شهروندان روبرو است. او اکنون در بازداشتگاه پلیس ماکاتی فیلیپین نگهداری می‌شود.

این ویدئو ابتدا در کانال یوتیوب DENCO که ادمین آن خود از نزدیک شاهد صعود مرد فرانسوی بود، منتشر شد. رابرت که ۵۶ ساله استف در گفتگو با «فیل استار» در این باره گفت: «من برج GT را انتخاب کردم، چون هم صعود به آن آسان است و هم شکل جالبی دارد.»

او با دفاع از خود اضافه کرد: «من هیچ فردی را به قتل نرساندم. این سرقت از بانک محسوب نمی‌شود. این فقط یک صعود به یک ساختمان بود.»

این در حالی است که «روگیلیئو سیمون»، رئیس ارشد پلیس ماکاتی ضمن خطرناک دانستن این اقدام مرد فرانسوی، در این باره گفت: «اگر چه این مرد فرانسوی در صعود خود وارد این برج نشد اما چون این برج خصوصی است این عمل او جرم تلقی می‌شود. او مجوز بالا رفتن از این برج را نداشت. اقدام این مرد نه تنها ممکن بود جان خودش را به خطر بیندازد بلکه ممکن بود جان دیگران نیز به خطر بیاندازد.»

انتهای پیام/

اقدام خطرناک مرد عنکبوتی فرانسوی در فیلیپین!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.