سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع رایگان ۵۰۰ هزار اصله نهال درهمدان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی ۵۰۰ هزار اصله نهال رایگان در استان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسفندیار خزائی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان به توزیع 500 هزار اصله نهال دراستان اشاره کرد و افزود:همه ساله ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده که هدف نهایی از بزرگداشت این هفته فراخوان عمومی برای مشارکت در سنت حسنه درختکاری و ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان افزود: همراهی و همدلی مسئولین و دست اندرکاران در هفته منابع طبیعی تاثیر بسزایی در اجرای مطلوب برنامه های ابلاغی هفته منابع طبیعی دارد.

خزائی ادامه داد: مشارکت سازمانهای مردم نهاد، سازمانهای دولتی و خصوصی، جوامع محلی، همیاران طبیعت و همه مردم در این راستا باعث خواهد شد که هر چه بهتر و باشکوه تر برنامه های هفته منابع طبیعی اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری اجرای طرح  های آبخیزداری از محل  اعتبارات صندوق توسعه ملی در سطح کشور و استان با تلاش کارشناسان منابع طبیعی و مردم انجام می گیرد ودر صدد هستیم نتایج مثبت و اثر گذار طرحهای آبخیزداری در حفظ آب و خاک به اطلاع مردم برسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته توزیع رایگان نهال طی هفته منابع طبیعی در دستور کار قرار دارد و تعداد ۵۰۰ هزار اصله نهال برای توزیع در استان همدان در دستور کار است.

انتهای پیام/ب

 

توزیع رایگان نهال در همدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.