سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دانشجوی خارجی می پذیرد

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده زمینه ثبت نام دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، نازافرین حسینی سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتباع خارجی از جمله اتباع افغانی و عراقی مجاز به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هستند.

وی گفت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در رشته‌های پزشکی، دندان پزشکی و سایر رشته‌های زیر مجموعه علوم پزشکی، دانشجوی خارجی می‌پذیرد.

حسینی بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر بین الملل دانشگاه؛ واقع در پردیس آموزشی و ساختمان کتابخانه مرکزی و یا از طریق مراجعه به وب سایت en.yums.ac.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جذب تعدادی از دانشجویان زبان خارجی از سایر کشور‌ها نیز صورت گرفته که پس از طی مراحل قانونی وارد استان می‌شوند و شروع به تحصیل می‌نمایند.

وی افزود: دانشجویان این دانشگاه از یک هزار و ۸۸۷ نفر در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ به ۲ هزار و ۱۰۲ دانشجو در سال ۹۷-۹۸ رسیده که بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.

حسینی بیان کرد: تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از سال گذشته تاکنون نیز از ۱۵۵ نفر به ۱۹۰ نفر و تعداد رشته‌ها از ۲۵ رشته به ۲۹ رشته در این مدت افزایش یافته است.

 انتهای پیام/غ

 جذب دانشجو دردانشگاه علوم پزشکی استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.