سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هشتمین مسابقه حدیث پدافند هوایی در مشهد

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، مسابقه کتبی حدیث ویژه کارکنان پدافند هوایی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده معاون تبلیغات اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ع) در مصاحبه با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: هشتمین دوره مسابقات سراسری جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با حضور ۲۰۰ نفر از کارکنان مرد و زن پایور و وظیفه پدافند هوایی از سراسر کشور در رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

وی افزود: در سه گروه کارکنان پایور و وظیفه، فرزندان و همسران آن‌ها طراحی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده تصریح کرد: در این مرحله از مسابقات سراسری ۲۰۰ نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در پایان ۵۰ نفر از برترین‌ها انتخاب می‌شوند و به مسابقات سراسری حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران که در تهران برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

معاون تبلیغات اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ع) به برگزاری این دوره از مسابقات در حرم رضوی اشاره کرد و گفت: متسابقین با حضور در این مکان معنوی علاوه بر شرکت در مسابقه از معنویت این آستان کبریایی نیز بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: مراسم پایانی جشنواره سراسری حدیث کارکنان پدافند هوایی کشور چهارشنبه ۱۰ بهمن‌ماه با حضور مسئولان و فرماندهان عالی رتبه ارتش و پدافند هوایی کشور در منطقه پدافند هوایی شمال و شمال شرق امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام// ا. آ
 
 

مسابقه حدیث پدافند هوایی با حضور ۲۰۰ نفر در مشهد برگزار شد

برچسب ها: دهه فجر ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.