سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده هنگ مرزی ارومیه:

پوشش مرزبانی نوار مزری «ایران، عراق و ترکیه» به بیش از ۹۵ درصد رسید

فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفت: در حال حاضر پوشش نوار مزری ایران، عراق و ترکیه به بیش از ۹۵ درصد رسیده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سرهنگ علیپور فرمانده مرزبانی شهرستان ارومیه صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر پوشش نوار مزری ایران، عراق و ترکیه به بیش از ۹۵ درصد رسیده و امسال طی عملیات‌های جداگانه ۲۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ارومیه کشف و ضبط شد.

علیپور گفت: ارومیه  ۱۶۰ کیلومتر مرز مشترک با دو کشور ترکیه و عراق دارد و سربازان مرزبانی با تحمل تمام سختی‌ها به صورت شبانه‌روزی از مرزها مراقبت می‌کنند.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفت: نیروهای مرزبانی به علت بارش های برف سنگین و برودت هوا در حدود ۷ ماه که راه‌های مرزها بسته می‌شود نمی‌توانند در کنار خانواده خود حضور یابند.

علی پور تاکید کرد: امروزه با امکانات روز دنیا از مرزها محافظت می‌شود و با انجام گشت و کمین شبانه، هنگ مرزی ارومیه افزون بر ۹۵ درصد از مرزها را به خوبی پوشش می‌دهند.

وی در ادامه افزود: در طول ۱۰ ماه گذشته ۲۲۷ کیلوگرم مواد مخدر به ارزش ۱۸ میلیارد تومان کشف و ضبط شده است.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان ارومیه  با اعلام حل و فصل حق و حقوق ۵۰۰ جوانمرد افزود: در طول  ۱۰ ماه گذشته حدود ۴۰ هزار و ۸۳۱ ثوب البسه ،۶ هزار احشام ،۳ میلیون و ۱۸۹ نخ سیگار، یکصد و ۱۲۷ بطری سموم کشاورزی ، هزار و ۱۴۵ کیلوگرم بذر چغندر ،۵۰۰ اصل نهال ، ۵۷ هزار و ۶۰۰ قرص دارویی و ۳ هزار و ۵۹۱ بطری داروی دامی کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی پور گفت:در این راستا حدود ۱۴۷ نفر به عنوان متهم دستگیر و ۴۷ پرونده قضایی تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/م

کشف مواد مخدر در ارومیه

برچسب ها: ارتش ، مرزبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.