سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

برگزاری اردوی جهادی خدمتگذاری بهزیستی شیراز

هفتمین اردوی بزرگ جهادی خدمت بهزیستی در منطقه سیاخ دارنگون و دهستان شور آب برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید آزرمی مدیرکل بهزیستی شیراز گفت: هفتمین اردوی جهادی خدمتگذاری بهزیستی شهرستان شیراز با هدف رسیدگی به معلولان و مددجویان روستایی در منطقه سیاخ دارنگون و دهستان شور آب برگزار شد.

وی افزود: این اردوی جهادی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت آگاه سازی آسیب‌های اجتماعی و شناسایی کودکان در معرض آسیب مدارس ناحیه یک شیراز در منطقه سیاخ دارنگون و دهستان شورآب، توزیع سبد کالا، رفع نیاز‌های فوری و اضطراری مددجویان کم برخوردار چند معلولی و ویزیت رایگان پزشک در محل با حضور پر شور و حماسی موسسات خیریه و مراکز غیر دولتی تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز انجام شد.

آرزمی با قدردانی از حضور مؤسسات خیریه در برگزاری این اردو، ادامه داد: موسسه‌های چلچراغ آل طاها، موسسه آتیه مریم و موسسه مشارکت زنان نیکوکار ریحانه ما را در این اردو کمک رسانی و همراهی کردند.

مسوول امور توانبخشی بهزیستی شهرستان شیراز هم گفت: در این اردو‌ها فرصت نیازسنجی معلولان و مددجویان توسط کارشناسان تخصصی از نزدیک فراهم می‌شود.

الهه رستگار بیان کرد: خدمات توانبخشی و مالی از مهمترین نیاز‌های معلولان به ویژه معلولان ساکن مناطق روستایی است که باید با تشخیص موثر مورد رسیدگی قرار بگیرد.

مسئول توانبخشی بهزیستی شهرستان شیراز اظهار داست: در این اردوی جهادی از ۳۰ خانواده روستایی که دارای معلولان نخاعی، ذهنی، جسمی حرکتی و چند معلول بودند، بازدید شد.

در این اردو مددجویان بهزیستی خدمات مختلفی با حضور تیم‌های تخصصی در حوزه‌های پیشگیری، امور اجتماعی، توانبخشی و اورژانس اجتماعی فرا گرفتند.

از دیگر خدمات ارایه شده در این اردوی جهادی توزیع سبدغذایی، ویزیت رایگان مددجویان بهزیستی و خانواده‌های نیازمند انجام و مددجویانی که نیاز به خدمات درمانی از جمله فیزیوتراپی و کاردرمانی داشتند به مراکز خدمت‌رسانی مدیریت بهزیستی معرفی شدند.

انتهای پیام/م

جهاد بهزیستی برای کمک به معلولان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.