سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تور آشناسازی تورگردان‌های کشور و خبرنگاران

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از برگزاری تور آشناسازی راهنمایان و تورگردان‌های منتخب کشور و خبرنگاران در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت:تور آشناسازی راهنمایان و تورگردان‌های منتخب کشور و خبرنگاران در استان برگزار می‌شود.

وی افزود:این تور از فردا تا ۱۲ بهمن در شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و خوسف برگزار خواهد شد.

رمضانی گفت:در این تور ۳۵ نفر از مدیران آژانس‌های مسافرتی و گردشگری و راهنما‌های برجسته تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان‌های چهارمحال و بختیاری، تهران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، سمنان، یزد و اصفهان و همچنین تعدادی از اصحاب رسانه استان حضور خواهند یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه این برنامه با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار می‌شود، افزود: هدف از اجرای این برنامه معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی حوزه بیابان جهانی لوت به فعالان برتر گردشگری کشور است.

وی از جمله برنامه‌های این تور را معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی حاشیه بیابان لوت در شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و خوسف شامل بازدید از روستای خراشاد، باغ جهانی اکبریه و بافت تاریخی شهر بیرجند، روستای دهسلم، ریگ یلان، معدن قلعه زری و تالاب کجی نمکزار نهبندان، بازدید از آسباد روستای خوانشرف نهبندان به عنوان یکی از آسباد‌های در شرف جهانی شدن و مجتمع آب درمانی آبگرم لوت، روستای خور و شهر خوسف عنوان کرد کرد.

انتهای پیام/غ

معرفی بیابان لوت به فعالان گردشگری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.