سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصیرزاده: بازگشت علوان زاده بستگی به بازخورد هواداران ماشین سازی دارد/ با یک بازیکن خارجی مذاکره کردیم

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: بازگشت احسان علوان زاده بستگی به بازخورد هواداران ماشین سازی دارد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: درباره عذرخواهی علوان زاده از هواداران این تیم تبریزی و بازگشت این بازیکن اظهار کرد: بایدببینیم که اظهارات علوان زاده چقدر در بین هواداران ماشین سازی بازخورد داشته است تا درباره بازگشت این بازیکن تصمیم نهایی بگیریم. همچنین قرار است علوان زاده به باشگاه بیاید تا در این باره با یکدیگر صحبت کنیم.  

او ادامه داد: از بازیکنانی همانند علوان زاده انتظار می‌رود زمانی که باشگاه قبلی خود را ترک می‌کنند همه علایق خود را به تیم سابق خود را فراموش کنند تا مشکلی پیش نیاید.  

نصیرزاده بیان کرد: به هر حال  آذربایجان شرقی یکی از قطب‌های فوتبال ایران است که بازیکنان  باید به تیم‌های تبریزی  پایبند و وفادار باشند. باشگاه ماشین سازی قدمت ۵۰ ساله دارد و باید بازیکنانش به تعهدات خود پایبند باشند.  

مدیرعاملماشین سازی  درباره وضعیت جذب ادینهو تصریح کرد: تقریبا جذب ادینهو منتفی است چرا که هزینه انتقال این بازیکن به ماشین سازی زیاد است. این بازیکن بدهی مالیاتی هم دارد که ما قصد نداریم این بدهی را پرداخت کنیم.  

او درباره جذب بازیکن جدید اظهار کرد: در حال مذاکره با بازیکن خارجی هستیم تا سهمیه فیفا خود را بگیریم. به هر حال بازار نقل و انتقالات در نیم فصل دوم راکد است و ما هم از طریق معاوضه با باشگاه‌های تراکتورسازی، سپیدرود رشت و اروند رود خرمشهر توانستیم بازیکن به خدمت بگیریم. به هر حال بازیکنی که بتواند نیاز‌های ما برطرف کند در بازار نقل و انتقالات نیست.


بیشتر بخوانید: 

مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شد

۵ بازیکن جدید به ماشین سازی تبریز پیوستند

۶ بازیکن جدید در باشگاه ماشین سازی تبریز


انتهای پیام/ 

اظهارات نصیرزاده درباره بازگشت علوان زاده به ماشین سازی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.