سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس مرکز مدیریت راه های استان همدان گفت:

اطلاع کامل راه‌های برون شهری در سامانه ۱۴۱

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان گفت: هموطنان آخرین اطلاعات راه‌ها و محور‌های موصلاتی را قبل از سفر از سامانه ۱۴۱ جویا شوند.

گردان کارشناس مرکز مدیریت راه های استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: هموطنان  قبل از سفر و حرکت در جاده‌ها می‌توانند، آخرین اطلاعات راه‌ها و محور‌های موصلاتی استان همدان  و سراسر کشور را کسب کنند.

وی با بیان اینکه این سامانه به صورت ۲۴ ساعت و به روز آماده خدمت رسانی به مردم است،ادامه داد: هموطنان می‌توانند با ارسال نام شهر مبدا و مقصد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

گردان در ادامه بیان کرد: علاوه بر دو سامانه مذکور  هموطنان می توانند از طریق تارنمای www.141.ir  به صورت ۲۴ ساعته اطلاعات جامعی از راه ها و محور های موالاتی از طریق دوربین های نظارت تصویری کسب کنند.

کارشناس مرکز مدیریت راه های استان همدان در ادامه بیان کرد: این تارنما اطلاعاتی از جمله زمان سفر، طول سفر، وضعیت جاده ها و تصاویری از محورهای مواصلاتی در اختیار هموطنان قرار می دهد.

وی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن ۱۴۱ گفت: این اپلکیشن نیز همچون تارنمای www.141.ir  حاوی اطلاعات دقیقی از راه ها و جاده ها استان  و کشور است.

گردان در پایان تاکید کرد: هموطنان  قبل از سفر حتما اطلاعات کامل و جامع  راه‌ها را از چهار سامانه  پیامکی، تلفنی ، تارنما و اپلیکیشن ۱۴۱ کسب کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.

انتهای پیام/د. ا

فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.