سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی رنگ و بوی غیر اسلامی به خود نگیرد/اهتمام ویژه مسئولان در اجرای برنامه‌های دهه فجر

آیت الله شاهچراغی گفت: کیفیت در برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان مؤلفه اصلی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بابیان اینکه امام خمینی ‌(ره) همواره می‌فرمودند که هدف از انقلاب اسلامی آزادسازی ملت ایران از استبداد داخلی و مظلومان جهان از چنگال ستمگران بود،گفت: در نظام‌ جمهوری اسلامی به برکت انقلاب باید تلاش کنیم تا زمینه را برای ظهور حضرت ولیعصر(عج)، فراهم ‌کنیم.

وی بابیان اینکه برنامه‌های دهه فجر سال جاری ازلحاظ کمی بسیار خوب است اما باید سعی کنیم کیفیت برنامه‌ها را نیز ارتقاء دهیم، تأکید کرد: وحدت یکی از مؤلفه‌های اصلی کیفیت در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه امروز باید کیفیت در برنامه‌های دهه فجر یک مؤلفه باشد، گفت: اسلام همیشه بر کیفیت تأکید کرده و باید همراه با کمیت برنامه‌ها به کیفیت ‌نیز توجه ‌کنیم. از سوی دیگر باید گفت که مساجد و نماز جمعه حرمت بسیار والایی داشته و باید در ایام‌الله دهه فجر امسال، از اجرای برنامه ها و سرودهایی که حرمت این‌ دو مهم را زیر سوال می برد، پرهیز شود.

آیت الله شاهچراغی خطاب به مسئولان ستاد دهه فجر استان سمنان با بیان اینکه مراقب باشید جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان، رنگ و بوی غیر اسلامی به خود نگیرد،افزود: سه مولفه شامل پاسخگویی به این سه سوال کجا بوده ایم؟ کجا هستیم؟ و برای ادامه ‌مسیر چه برنامه‌ای داریم؟ باید شاخصه اصلی برنامه‌های ایام الله دهه فجر سال جاری در استان باشد.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.