سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروزی: تمام تلاشم را می کنم تا نفر اول قهرمانی کشور تنیس روی میز باشم

ملی پوش تنیس روی میز گفت: تمام تلاشم بر این است تا با ارائه بهترین عملکرد در قهرمانی کشور نفر اول این رقابت باشم و از جایگاه خودم دفاع کنم.

افشین نوروزی ملی پوش تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور کم رنگ خود در تیم ملی بیان کرد: تیم ملی تنیس روی میز پس از بازی های آسیایی جاکارتا برنامه خاصی نداشته است. اعزام بازیکنان به مسابقات توپ و تور که خارج از برنامه های تیم ملی است باید مطابق با دستور سرمربی باشد. اگر اردو و اعزامی وجود داشته باشد حتما باید کادر فنی تصمیم بگیرد و اسامی را به فدراسیون تنیس روی میز اعلام می کنند و با هماهنگی فدراسیون بازیکنان به  توپ و تورها اعزام شوند. مربی تیم ملی شخصی است که باید درباره حضور داشتن و نداشتن بازیکنان پاسخ دهد. معمولا تمام بازیکنان به مسابقات توپ و تور اعزام نمی شوند. فدراسیون با توجه به بودجه ای که دارد اعزام بازیکنان را به مسابقات برنامه ریزی می کند، من هر جا که لازم بوده و از من خواسته اند در خدمت تیم ملی تنیس روی میز بوده ام.

او گفت: فدراسیون با توجه به جایگاه بازیکنان باید تفاوت هایی را بین آن ها قائل شود، اعزام بازیکنان به مسابقات توپ و تور با توجه به سطح بازیکنان وسطح مسابقات صورت می گیرد. حضور  امین احمدیان و نیما عالمیان در توپ و تور های مختلف به این دلیل است که هر ۲ در لیگ اروپا بازی می کنند. امین احمدیان در لیگ اتریش فعالیت دارد و وقتی مسابقات توپ و توری در اروپا برگزار می شود به خاطر هزینه پایین سفرشان با هماهنگی فدراسیون در آن توپ و تور شرکت می کنند. اما اینکه چرا نوشاد عالمیان  فقط به توپ و تور های اخیر اعزام شده است را باید از کادر فنی تیم ملی پرسید و کاملا مربوط به نظر سرمربی تیم ملی است و من نمی توانم اظهار نظر کنم.

نوروزی درباره مسابقه قهرمانی کشور اظهار کرد: امروز عصر مسابقات قهرمانی کشور برگزار خواهد شد که انتخابی تیم ملی برای مسابقه جهانی مجارستان محسوب می شود. اگر به عنوان نفر اول انتخاب شوم به مسابقه جهانی مجارستان و توپ و تور های مختلف اعزام خواهم شد.

وی ادامه داد: شرایطم در حال حاضر برای شرکت در قهرمانی کشور سیار خوب است و در گروه اول این رقابت قرار دارم، تمام تلاشم را می کنم تا با ارائه بهترین عملکرد نفر اول باشم تا به تیم ملی راه یابم و از جایگاه خودم دفاع کنم.

نوروزی درباره حضور تیم منتخب ترکیه در لیگ تنیس روی میز گفت: تیم ملی ترکیه جایگاه بسیار خوبی در پینگ پنگ جهان دارد و فاصله چندانی با تیم ملی ایران ندارد. من و سایر بازیکنان تصور داشتیم که تیم ترکیه بازی خوبی از خود ارائه دهد و مثل بازی تدارکاتی برای بازیکنان مفید واقع شود اما اینگونه که ما پیش بینی می کردیم نبود و عملکرد خوبی را رائه ندادند.دلیل عملکرد  ضعیف تیم ترکیه را نمی دانم و تیم پتروشیمی بندر عباس در لیگ با  مجموع ۱۱ بر ۱ این تیم را مغلوب کرده است.این اقدام برای اولین بار بود که یک تیم غیر ایرانی در لیگ تنیس روی میز حضور داشت و می تواند مقدمه خوبی برای آینده باشد.


بیشتربخوانید:

علی قارداشی: فدراسیون تنیس روی میز بر روی بازیکنان دارای شانس تمرکز می‌کند

لطف الله نسب: عملکرد عالمیان در تور جهانی مجارستان مناسب نبود

یوکاهاما میزبان برترین های تنیس روی میز آسیا


انتهای پیام/

اظهارات افشین نوروزی درباره تیم ملی تنیس روی میز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.