سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۸۵ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در هرمزگان

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از کشف حدود ۴۸۵ هزار عدد انواع مواد محترقه خارجی در بندرعباس خبر داد.

در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سرهنگ علی اصغر عبادی رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان گفت: ۴۸۴ هزارو ۹۲۸ عدد انواع مواد محترقه خارجی قاچاق از یک انبار در بندرعباس کشف شد.

وی افزود:، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی یکی از قاچاقچیان مواد محترقه را که اقدام به قاچاق مواد محترقه از کشور‌های حاشیه خلیج فارس کرده و قصد انتقال آن به شهر‌های مرکزی کشور را داشت، شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان گفت: ماموران پس از بررسی‌های تکمیلی و اطلاعاتی انبار و محل دپو کالا‌های قاچاق و ممنوعه را در جاده اسکله شهید رجایی بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه در بازرسی از انبار مورد نظر ۴۸۴ هزارو ۹۲۸ عدد انواع مواد محترقه خارجی قاچاق کشف و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ علی اصغر عبادی افزود: حفظ امنیت و برخورد با متخلفان اولویت اول کاری این پلیس بوده و یکی از مطالبات به حق مردم از مجموعه نیروی انتظامی است.

وی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ز


کشف مواد محترقه غیرمجاز در هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.