سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل از برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جمال پیله ور، رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های ورزشی دهه مبارک فجر در اردبیل اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره‌ها و مسابقات و رزشی به مناسبت دهه فجر در اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که تمهیدات لازم انجام یافته تا مسابقات و جشنواره‌ها به صورت باشکوه برگزار شود بیان کرد: در این شهرستان مسابقات و جشنواره‌ها علاوه بر برنامه‌های ورزشی برگزار می‌شود و از شرکت کنندگان و نفرات برتر با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی به دستاورد‌های خوبی در حوزه ورزش در اردبیل دست یافته ایم و امکانات ورزشی برای اقشار مختلف در اردبیل فراهم شده است.

پیله ور تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های خوبی در حوزه ورزش در اردبیل ایجاد شده و از این شهرستان قهرمانان بزرگی برخاسته اند که توانسته اند برای استان و کشورمان در عرصه‌های بین المللی افتخارآفرینی کنند.

وی تصریح کرد: توجه به ورزش و سلامت مردم یک اولویت اساسی است و در این زمینه این مجموعه در اردبیل بیش از ۱۳ ایستگاه ورزشی راه اندازی کرده که استقبال اقشار مردم از این ایستگاه‌های ورزشی قابل قبول است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر مسابقات و جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود که بیشتر جوانان و نوجوانان منطقه در این مسابقات حضور می‌یابند تا علاوه بر شرکت در مسابقات ورزشی شور و حال خاصی در بین آنان ایجاد شود.

وی از برگزاری مسابقات کاراته و کونگ فوی قهرمانی به میزبانی اردبیل خبر داد و بیان کرد: همایش پیاده روی نیز در مناطق ۱۳ گانه اردبیل اجرا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل گفت: مسابقات فوتسال چندجانبه نیز در اردبیل برگزار می‌شود و مسابقات جودوی قهرمانی، تکواندوی نونهال و جشنواره‌های فرهنگی روستایی و بومی و محلی و ورزشی و پهلوانی و زورخانه‌ای نیز برگزار خواهد شد.

پیله ور افزود: از دیگر مسابقات می‌توان به بسکتبال جوانان، جشنواره مینی المپیک کودکان، پیاد ه. روی در شهر‌های اردبیل، مسابقات بدنسازی و مسابقات والیبال و جشنواره ورزشی و همگانی و منیی المپیک محلات و ووشوی بانوان نیز به میزبانی اردبیل اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

همایش پیاده روی در مناطق ۱۳ گانه اردبیل اجرا می‌شود

برچسب ها: ورزشی ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.