سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکنجه‌گر ساواک، امشب مهمان شبکه مستند

کارگردان و مستند ساز شبکه‌های سیما گفت: امشب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه ناگفته‌های ساواک از زبان یکی از کارمندان آن در «به اضافه مستند» از این شبکه پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ایمان گودرزی، مستند ساز نهاوندی گفت: برنامه به اضافه مستند امشب با پخش و بررسی مستند «پرسنل اداره سوم» به کارگردانی اینجانب از شبکه مستند  می پردازد که ساواکی رژیم گذشته نیز در برنامه حضور دارد.

وی اظهار داشت: مستند «پرسنل اداره سوم»، روایتی بی‌پرده و صریح از فعالیت‌ مخوف‌ترین سیستم اطلاعاتی رژیم پهلوی از زبان یکی از شکنجه‌گران آن است.

گودرزی افزود: سوژه اصلی این مستند، یک شکنجه‌گر ساواک است که در اداره سوم ضد خرابکاری ساواک فعالیت داشته و اکنون بعد از ۴۰ سال به ایران بازگشته است.

کارگردان و مستند ساز نهاوندی بیان کرد: در این مستند که با تلاش‌های بسیار تیم پرسنل اداره سوم قانع می‌شود که در این مستند حضور پیدا کرده و با کسانی که روزگاری خودش آنان را شکنجه کرده است از نزدیک روبه‌رو می‌شوند.

وی اظهار داشت:در این قسمت و پس از پخش مستند دکتر شاداب عسگری، پژوهشگر تاریخ و من، کارگردان این مستند مهمان برنامه خواهیم بود و درباره سیستم امنیتی اطلاعاتی رژیم پهلوی (ساواک) و شکنجه‌های این دستگاه مخوف گفتگو می‌کنیم.

کارگردان مستند بنام خلق گفت: این برنامه، روز سه‌شنبه ۹ بهمن ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود و بازپخش آن روز‌های چهارشنبه ۱۰ بهمن ساعت ۹ و جمعه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ از این شبکه است.

لازم به ذکر است ایمان گودرزی کارگردان و مستند ساز نهاوندی که ده‌ها مستند از وی در حوزه انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده است که پر سر و صداترین آن‌ها به نام خلق بود که در ۲۹ قسمت به تازگی از شبکه سوم سیما پخش شد و زندگی منافقین و جنایات آن‌ها را واکاوی کرد.

انتهای پیام/ ش

  امشب شکنجه‌گر ساواک مهمان شبکه مستند است

 

برچسب ها: ساواک ، مستند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۵:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اگر این آقا شکنجه گر بوده است بی شک دست او به خون بسیاری از بی گناهان آلوده است بنابراین دستگاههای قضایی و امنیتی چطور اجازه داده اند که او آزادانه در داخل کشور باشد و در مستند شما هم شرکت کند؟
mehran
۱۰:۵۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
چهل سال گذشته وایشون پیرشده است.دیگه چی فایده........