سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رمان کودکانه «بزرگ شدی جیگول جیگول» منتشر می‌شود

تازه‌ترین اثر رفیع افتخار با عنوان «بزرگ شدی جیگول جیگول» به زودی منتشر و روانه بازار می‌شود.

رفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتشار کتاب جدیدش گفت: این روزها نگارش رمان جدیدم را با عنوان «بزرگ شدی جیگول جیگول» به اتمام رساندم و برای انتشار  در اختیار موزه انقلاب و دفاع مقدس قرار دادم. این رمان را برای کودکان ۹ تا ۱۱ ساله نوشتم.

وی افزود: رمان «بزرگ شدی جیگول جیگول» از جمله کتاب‌های حوزه داستان انقلاب است که نگارش آن را به سفارش موزه انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس انجام دادم. حوادث رمان در سال‌های ۵۶ و ۵۷ در یکی از شهر‌های ایران به نام اندیمشک روی می‌دهد. حوادث داستان مبتنی بر شور و هیجان همگانی است که مردم در تظاهرات ضد نظام پادشاهی داشتند. کشمکش و درگیری‌هایی که برای قهرمان داستان روی می‌دهد در طی حوادث همین سال هاست.

این نویسنده کودک و نوجوان در خصوص حوادث رمان «بزرگ شدی جیگول جیگول» بیان کرد: حرکت داستانی در رمان بزرگ شدی جیگول جیگول از کنش جمعی و تاثیر پذیری کودکان در حادثه و اقدام شجاعانه آن‌ها آغاز می‌شود. فعلا کتاب را برای انتشار به موزه انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس تحویل دادم؛ نمی‌دانم چه زمانی منتشر و روانه بازار نشر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.