سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به اقدامات مرکز فوریت های پزشکی خوزستان در حادثه سیل هویزه و بستان

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان اقدامات این مرکز در حادثه سیل هویزه و بستان را تشریح کرد.

شهیار میرخشتی، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به وقوع سیلاب در برخی شهر‌های استان از جمله: هویزه و بستان بر اثر افزایش دبی آب رودخانه کرخه، مرکز مدیریت حوادث جلسه‌ای در محل ستاد هدایت عملیات بحران با حضور مدیریت و تمامی مسئولان واحد‌های ستادی و عملیاتی تشکیل داد و تصمیماتی برای مقابله با حوادث ناشی از سیلاب اتخاذ گردید.

وی بیان داشت: در حال حاضر کلیه نیرو‌ها و پایگاه‌های شهری و جاده‌ای مرکز اورژانس در آماده باش کامل هستند تا در برابر وقوع هرگونه حادثه اقدام نمایند.

میرخشتی اظهار کرد: همچنین تمامی بیمارستان‌ها به منظور پذیرش بیماران احتمالی آماده هستند و تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان افزود: ارتباط مستمر با صحنه حادثه و همچنین با مدیران شبکه‌ها و مسئولان فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه برقرار است تا در صورت نیاز پشتیبانی انجام شود.

وی با تأکید بر ایمنی صحنه و ایمنی نیرو‌ها اذعان داشت: اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌ها در فضای مناسب و ایمن و در نزدیکی محل حادثه مسقر هستند و ارتباط مستمر با مدیریت بحران استانداری و سازمان هلال احمر برقرار است.

انتهای پیام/گ

آماده باش نیرو‌های امدادی خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.