سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت رفاه خبر داد؛

مهلت ۱۰ روزه برای خانوارهای جامانده از بسته حمایتی

رستمی درباره نحوه اعتراض آن دسته از بیمه پردازان تامین اجتماعی که از دریافت بسته حمایتی دولت جامانده‌اند، توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احد رستمی مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی، درباره نحوه اعتراض آن دسته از بیمه پردازان تامین اجتماعی که از دریافت بسته حمایتی دولت جامانده اند، اظهار کرد: چنانچه مجموع درآمد اعضای خانواری که بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی هستند کمتر از ۳ میلیون تومان درماه است و تا کنون بسته حمایتی خود را دریافت نکرده اند، در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول، لازم است کد ملی خود را به #۸*۱۴۲* و درصورت دارا بودن شماره همراه ایرانسل و رایتل باید کد ملی خود را به #۸*۱۴۲۰* ارسال کنند.

وی تاکید کرد: معترضین برای ثبت اعتراض خود در سامانه مذکور، ده روز فرصت دارند. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها درخواست‌هایی را پیگیری خواهد کرد که کد ملی سرپرست خانوار یارانه بگیر به همراه شماره تلفن وی و یا یکی از اعضای خانوارش در سامانه ثبت شده باشد.

مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: با توجه به اینکه بسته حمایتی بیمه پردازان تامین اجتماعی به حساب یارانه سرپرست خانوار واریز شده است، لازم است افراد قبل از ثبت اعتراض، از عدم واریز بسته حمایتی به حساب سرپرست خانوار اطمینان حاصل کنند.

رستمی افزود: ارسال پاسخ از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به افراد معترض، حداقل دو هفته زمان خواهد برد و نتیجه به صورت پیامک، به شماره تلفنی ارسال می‌شود که در زمان ثبت اعتراض، به سامانه وارد شده است. بر این اساس، افراد برای پیگیری اعتراض و یا دریافت پاسخ، نیازی نیست به سازمان یا ادارات دولتی مراجعه کنند و تنها از طریق سامانه یاد شده اطلاع رسانی انجام می‌شود.

رستمی بیان کرد: تا زمانی که پاسخگویی به اعتراضات به پایان نرسیده است، طرح حمایت غذایی ادامه دارد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی تاکید کرد: رانندگان بین شهری و درون شهری، کارگران ساختمانی، قالیبافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش فرمایان، کارگران کارگاه‌های متفرقه، شاغلین کسب و کار‌های خانگی، کارگران باربر، زنبورداران و دریافت کنندگان بیمه بیکاری از جمله افراد بیمه پردازی بوده اند که تا کنون بسته‌های حمایتی خود را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
طاهره مظهری
۰۵:۴۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
من بسته حمایتی نگرفتم جزو زنان سرپرست خانوار هستم وبا 10سال سابقه بیمه تامین اجتماعی دارم و جز بیماران خاص هم هستم
ناشناس
۰۴:۱۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
تورو خدا حق ما بدید
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
کسی که که هیچ بیمه ای ندارد چکار کنه برا بسته که هیچ بهش ندادن
عباس توکلی
۰۳:۱۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
باعرض سلام ادب،سرپرست خانوارهستم وکارگرهستم،بیمه تامین اجتماعی.حقوق زیر سه میلیون میگیرم،ولی از بسته حمایتی تعلق نگرفتم،سامانه پیامک دادم،جواب نمیده،لطفا پیگیری کنید،ممنون ازشما
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
من سرپرست خودم هستم حقوقم زیر ۳ میلیون میباشد ولی بست حمایتی نگرفته ام به سامانه پیامک دارم جواب نمیده ممنون از پیگیری شما
گودرزی
۲۱:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
چرا به کارمندان کشوری سبد حمایتی تعلق نمیگیرد لطفا پاسخ دهید
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
واسه ایرانسل و رایتل این کدها اجرا نمیشه
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اونیکه اصلا بیمه و شغل نداره چکار کنه که بسته بهش تعلق نگرفته ؟؟؟
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اجرا نمیشه اصلا
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شمارش که اشتباهه
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
این شماره اصلا اجرا نمیشه