سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام خبر داد؛

اجرای یک هزارو ۵۲۷ فعالیت عمرانی در استان ایلام

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام از اجرای یک هزارو ۵۲۷ مورد فعالیت عمرانی خبر داد.

علی خسروزاده مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت:به منظور توانمند سازی و رفاه مددجویان یک هزار و ۵۳۰ فعالیت عمرانی امسال در استان ایلام با اعتبار ۱۳۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای فعالیت‌هایی از جمله خرید و ساخت مسکن مددجویی، تعمیرات و بهسازی در مناطق محروم، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و سایر موارد هزینه شده است.

وی بیان کرد: از اقدامات عمرانی سال جاری در کمیته امداد، احداث و خرید ۴۷ مسکن شهری، احداث ۶۰ مسکن روستایی، احداث ۱۷۷ سرویس بهداشتی، احداث ۲۲۲ واحد روستایی با اعتبار از محل مشترک کمیته امداد و سپاه، یک هزار و ۲۲ مورد تعمیرات از محل منابع داخلی امداد و کمک رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پرویز فتاح در سفر به استان و ۲ مورد نیز هزینه خرید مسکن به دو خانوار تحت پوشش که از روستا به شهر مهاجرت کرده بودند.

خسروزاده اضافه کرد: پرداخت کمک هزینه اجاره به ۵۳۰ خانوار مستاجر تحت پوشش نیز از دیگر خدمات این نهاد برای کمک به تامین آرامش مددجویان است.

وی ادامه داد: توجه به مناطق محروم و مرزی کمتر توسعه یافته از هدف‌های مهم کمیته امداد امام (ره) است ودر دهه فجر انقلاب اسلامی نیز تعداد۴۰ مسکن به مددجویان واگذار می‌شود.

مجموع فعایت‌های عمرانی کمیته امداد در سال قبل یک هزارو ۳۱۴ مورد بوده است.

انتهای پیام/ د

اجرای فعالیت های عمرانی در استان ایلام

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.