سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهاسازی ۱۷۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف وکولاک

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در شبانه روز گذشته راهداران ۱۷۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف را رهاسازی کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در شبانه روز گذشته ۲۳۰ راهدار یک هزار کیلومتر باند برف روبی در محور‌های مواصلاتی استان انجام دادند و ۱۷۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف را نیز رهاسازی کردند.

وی افزود:درحال حاضر راهداران مشغول بازگشایی راه ارتباطی ۱۰۰ روستای شهرستان دیواندره که بر اثر بارش برف مسدود شده بود، هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: بیشترین دلیل مسدودی این راه‌ها بارش برف توام با کولاک شدید است.
وی افزود: با بسیج امکانات تلاش می‌کنیم راه ارتباطی این روستا‌ها امروز بازگشایی شود و در نهایت تا عصر در صورت پایدار بودن وضعیت جوی این عملیات به اتمام برسد.

زندی همچنین از ریزش برداری تونل شماره ۲ محور سنندج - دهگلان خبر داد و گفت: راهداران در حال ایمن سازی این قطعه هستند و برای جلوگیری از بروز خسارت‌ها ترافیک را به سمت کنار گذر این تونل هدایت کرده اند.

وی تاکید کرد: اکنون تردد در تمام مسیر‌های بین شهری به صورت روان در جریان است، اما همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر ملزومات سفر در زمستان از سوی رانندگان وسایل نقلیه برای تردد در جاده‌های برون شهری و کوهستانی ضروری است.

انتهای پیام/م

راه ارتباطی ۱۰۰ روستای  دیواندره بر اثر بارش برف مسدود شد

برچسب ها: بارش باران ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.