سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل پست استان یزد خبر داد؛

برگزاری مسابقه جهانی نامه نگاری ویژه نوجوانان

مدیر کل پست استان یزد گفت: مسابقه جهانی نامه نگاری ویژه نوجوانان از سوی اتحادیه پستی جهانی در سال ۲۰۱۹ با موضوع نامه‌ای به قهرمان خود بنویسید برگزار می شود.

علی محمد رحمانی پور مدیر کل پست استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  از برگزاری مسابقه جهانی نامه نگاری ویژه نوجوانان از سوی اتحادیه پستی جهانی در سال ۲۰۱۹ خبر داد و گفت:  نوجوانان دارای حداکثر ۱۵ سال سن می توانند در مسابقه نامه‌ای به قهرمان خود بنویسید به رقابت بپردازند.

وی افزود: هیئت داوران از میان نامه‌های ارسالی، نامه برتر را در سطح داخلی انتخاب و به منظور شرکت در رقابت بین المللی به اتحادیه پستی جهانی ارسال می کنند.

رحمانی پور با بیان اینکه نامه‌های ارسالی باید به صورت دست نویس و یک رو باشد و موارد مربوط به نامه نگاری از قبیل: درج آدرس گیرنده و فرستنده، تاریخ و امضای پایانی را رعایت کنند، افزود: نامه‌ها حداقل در دو صفحه و حداکثر در چهار صفحه A۴ باشد و مشخصات خود را به صورت کامل درج و یک شماره تماس در دسترس را نیز بر روی پاکت یادداشت کنند.

مدیر کل پست استان یزد با یادآوری این نکته که موضوع انتخاب شده بسیار مهم و جذاب بوده و انشای برگزیده می‌تواند در سطح بین المللی بسیار اثر بخش باشد از تمامی نوجوانان علاقه‌مند و با ذوق یزدی دعوت به شرکت در این رقابت جهانی نمود و اظهار امیدواری کرد: برنده مسابقه نامه نگاری ۲۰۱۹، یکی از نوجوانان فرهیخته یزدی باشد.

رحمانی پور ادامه داد: شرکت ملی پست همانند سال گذشته با مشارکت فعالانه در این برنامه جهانی، سعی دارد تا نوجوانان ایرانی را با مزیت و خدمات پستی آشنا کرده و فرهنگ مکاتبه را جایگزین مراجعه نماید خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را تا دوازدهم اسفندماه به صندوق پستی ۸۸۱۱-۱۵۸۷۵، روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران ارسال نمایند.

انتهای پیام/ی

مسابقه جهانی نامه نگاری ویژه نوجوانان برگزار می شود

برچسب ها: پست ، بازارنشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.