سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان تربت جام را با مجاهدین اقتصادی و کار آفرین‌ها بسازیم

استاندار خراسان رضوی گفت: شهرستان تربت جام را با مجاهدین اقتصادی و کار آفرین‌ها آباد کنید و دولت امنیت پایدار را برای شما برقرار می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در جمع اعضای شورای تامین و شورای اداری تربت جام گفت: اگر فرش قرمز برای کار آفرین‌ها و مجاهدین اقتصادی پهن کردید بسیاری از مسائل و مشکلات منطقه حل خواهد شد.

وی ادامه داد: بدون رعایت سلسله مراتب اداری همراه با فرماندار شهرستان در وزارتخانه‌ها خواهم نشست تا مشکلات حوزه‌های صنعتی را حل کنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: همه اقشار، گروه‌ها و اقوام مختلف در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند، کارنامه انقلاب را روی میز بگذارید تا همه مردم و نسل جوان منصفانه قضاوت کنند، مدت هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند عزیزان و جوانان ما بدون هیچ چشم داشتی خالصانه برای رضای خداوند و دفاع از کشور و سرزمین خود در مقابل بیگانگان و دشمنان قسم خورده جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند.

رزم حسینی گفت: شهدای ما برای پیشرفت و آبادانی کشور و برای افزایش عزت اسلامی و تدین مردم جان خود را فدا کردند و کشوری که بر پایه استقلال و آزادی اداره می‌شود هزینه سنگینی دارد.

وی خاطرنشان کرد: خیرین توسعه را راه اندازی کنیم تا مردم را در این حوزه توانمند سازیم، روستا‌ها ثروت بزرگی هستند دانش، مشاوره و بهره وری آب به کشاورزان آموزش دهیم دنبال محصولات پر در آمد با مصرف آب کم باشیم و با همکاری، وحدت و پشتوانه همدیگر کار را شروع کنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: مودت و وحدت بین علما شیعه و سنی نعمت بزرگ و مایه خیر و برکت و آبادانی خواهد بود.

رزم حسینی گفت: دولت کارگزار و مردم کار فرما هستند دولت دستورات تامین امنیت برای حوزه اشتغال و سرمایه گذاری را تامین می‌کند.

وی تصریح کرد: دغدغه شبانه روزی فرمانداران در حوز‌های معیشت، اقتصاد و فرهنگی مردم باشد.

انتهای پیام//ز. ج
 
 

وحدت بین علمای شیعه و سنی نعمت بزرگی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.