سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی بولوار نماز به زودی در مشهد

شهردار مشهد گفت: باتصویب شورای عالی معماری به زودی شاهد بازگشایی بولوار نماز خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا کلایی شهردار مشهد گفت : بازگشایی بولوار نماز در شورای عالی معماری و شهرسازی در دست بررسی است و با تصویب این شورا، به زودی شاهد بازگشایی آن خواهیم بود.

وی افزود : موارد اختلاف بین ارتش و شهرداری در این زمینه دیروز در کمیته فنی شورای عالی معماری و شهرسازی با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، ارتش، شورای شهر و شهرداری بررسی شد.

شهردار مشهد ادامه داد :در زمینه تلفیق نقشه های اجرایی ازمشاورخواسته شده است طی یک هفته نقشه های تطبیق شده را برای تصمیم گیری به شورای عالی معماری ارائه دهد.

کلایی گفت :بولوار نماز به عنوان پروژه چند صد هکتاری هم برای شهرداری و هم برای ارتش مهم است و سرمایه و جایگاه جدیی برای مشهد دارد.

وی افزود :یک بوستان 20 هکتاری در شمال پادگان و داخل اراضی ارتش وجود دارد که به دنبال آزادسازی و عمومی کردن آن برای شهروندان هستیم.

شهردارمشهد ادامه داد: اجرای خیابان میانی که خیابان ملاصدرا را به میدان امام خمینی (ره) متصل می کند از دیگر اولویت های شهرداری در پروژه بولوار نماز است.

کلایی درادامه گفت :در ضلع شمال شرقی پادگان سوله های قدیمی وجود دارد که می تواند پایگاه خوبی برای فعالیت های فرهنگی در شهر مشهد باشد.

وی افزود: عملیات اجرایی بولوار نماز در محدوده ارتفاعات جنوبی مشهد اوایل سال 1390 آغاز شد.

شهردار مشهد ادامه داد: این بولوار با 7 کیلومتر طول از پارک خورشید آغاز می ‌شود و پس از عبور از تقاطع بولوارهای هاشمیه، سرافرازان، دلاوران، خاقانی و شهید کاوه به بزرگراه شهید کلانتری می‌ رسد.

کلایی در پایان گفت: پروژه بولوار نماز به علت مشکلاتی با دستگاههای اجرایی به رغم پایان عملیات ساخت هنوز افتتاح نشده است.

 

انتهای پیام // ف. ک

 

افتتاح پروژه بولوار نماز به زودی در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.