سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۸۰ برنامه شاخص طی دهه فجر به همت بانوان

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت:اجتماع فاطمیون ، گردهمایی بانوان در شهرستان ها، طرح آموزشی برای ۱۸ هزار دانش آموز و مربیان و والدین، نشست با گردان زنان نانوا ، خاطره گویی زنان انقلابی از جمله برنامه دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،کار گروه بانوان و خانواده استانداری کرمان صبح امروز با حضور مشاوران بانوان استان برای تبیین برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی دهه فجر تشکیل جلسه داد.

حسینی مدیر کل بانوان و خانواده استانداری کرمان در این نشست تاکید کرد: تمام تلاش ما در چهل سالگی انقلاب این است مشارکت زنان و عزتی که زنان در انقلاب بدست اوردند و دستاورد‌های انقلاب برای بانوان و حوزه خانواده را در جامعه تشریح کنیم.

وی تصریح کرد : باید این دستاورد‌ها را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم تا نسل جوان نیز با این ارزش‌های انقلابی و باور‌های دینی پیوند برقرار کنند.

در ادامه  صدفی رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در کرمان گفت: امسال ۸۵۰۰ برنامه با ۱۵۰ عنوان در۲۳ شهرستان و ۵۶ بخش و ۶۷شهر و ۲۰۰۰ روستا درقالب فعالیت‌های علمی ،قرآنی ،فرهنگی ،نمایشگاهی ،جشنواره‌ها و مراسم و افتتاح پروژه و همایش‌های تبیینی و آیینی برگزار میشود و باید از رسانه‌ها بویژه صدا و سیما که برای آماده سازی فضای جامعه سنگ‌ تمام‌گذاشته قدردانی و تشکر کنم.

وی افزود: برای ۲۲ بهمن هم نگاه ما اعتقادی است و همه با هم تلاش ، همت و حضورمان باید پررنگتر باشد چرا که چهل سالگی نماد رشد و بلوغ و پویایی و روبه کمال بودن و توسعه است و علاوه بر این ۲۹۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی فارسی زبان و ۳۷۰۰ اتاق فکر و ۴ قرار گاه در اطرافمان علیه نظام و کشور در حال فعالیت هستند پس وظیفه ما سنگین است و با وجود مشکلات، اما در همه زمینه ها‌ی علمی فناوری، دفاعی، سیاسی و اقتصادی حرف برای گفتن داریم و لازمست با خلاقیت و هنر این پیشرفت‌ها و کارآمدی نظام را تبیین کنیم.

برنامه های کارگروه بانوان شامل  ۸۰ برنامه شاخص از جمله افتتاح کار گروه‌ها و طرح ها، دوره‌های آموزشی بنیان خانواده ، اجتماع فاطمیون ، گردهمایی بانوان در شهرستان ها، طرح آموزشی برای ۱۸ هزار دانش آموز و مربیان و والدین، همایش اسوه‌های صبر و مقاومت، نشست با گردان زنان نانوا ، خاطره گویی زنان انقلابی و غیره است.

انتهای پیام/ی

خاطره گویی زنان انقلابی طی دهه فجر در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.