سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۹ میلیارد ریالی متخلفان در بازار نقده

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: صاحبان متخلف واحد‌های صنفی در نقده حدود ۹ میلیارد ریال جریمه شدند.

قربان انوشه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: امسال بیش از ۸ هزار و ۸۱۹ مورد نظارت و بازرسی در شهرستان نقده انجام شد علاوه بر این ۱۲۸ مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با فرمانداری، صدا و سیمای مرکز مهاباد، شبکه بهداشت ودرمان، اتاق اصناف، دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی گمرگ، تعاون روستایی صورت گرفت.

قربان انوشه با اعلام اینکه در جریان این بازرسی‌ها ۴۱۴ پرونده تخلفاتی تشکیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد، افزود: عمده تخلفات صورت گرفته مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی، کم فروشی، احتکار بود که در زمینه توزیع مواد غذایی، انواع حبوبات وفراورده‌های گوشتی، انواع پودر شوینده، کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، نهاده‌های کشاورزی، لوازم یدکی خودرو و کالای قاچاق رخ داده بود.

وی در پایان اعلام کرد: هموطنان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... را بصورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت ۷.۳۰ صبح الی ۲۰ عصر با کارشناسان در میان بگذارند.

انتهای پیام/ج

نظارت و بازرسی بیش از ۸ هزار و ۸۱۹ مورد در شهرستان نقده

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.