سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه تند باد در استان مرکزی/ گزارش خسارت از تندباد ۱۰۸ کیلومتری

مدیرکل هواشناسی استان مرکزی از ادامه وزش تندباد در استان مرکزی خبرداد.

بهاروند مدیرکل هواشناسی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: سامانه‌ای که از ۲ روز گذشته استان مرکزی را تحت تاثیر قرار داده، باعث وزش باد‌های شدید در برخی از ساعات شد به طوری که حداکثر سرعت باد در استان و شهرستان اراک تا ۱۰۸ کیلومتر در ساعت ثبت شد.

بهاروند افزود: سرعت باد تا اواخر وقت دیشب ادامه داشت و پس از آن تا صبح امروز شاهد بارش‌ باران به صورت رگبار باران و در مناطق کوهستانی رگبار برف و باران داشتیم و این سامانه بیشترین بارش‌ها را در منطقه شازند داشت.

وی اضافه کرد: مجدداً از صبح امروز تا ساعت بعدازظهر با توجه به تغییرات زیاد فشار هوا، وزش شدید باد را در منطقه خواهیم داشت که پیش بینی می‌شود سرعت باد به ۹۰ و ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و این سامانه از ساعات بعدازظهر امروز از منطقه خارج می‌شود.

گزارش خسارت جزئی از تند باد ۱۰۸ کیلومتری

غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی هم گفت: وزش باد شدید در مناطقی از شهرستان‌های اراک و خنداب باعث ریشه کنی درخت، افتادن تیر برق، سقوط تابلو‌های تبلیغاتی، فروریختن دیوار، کنده شدن شیروانی و قطع برق شد.

غیاثی با بیان اینکه با تلاش گرو‌های اداره توزیع نیروی برق جریان برق بیشتر مناطق اراک و خنداب وصل شد به هم استانی‌ها توصیه کرد: موارد ایمنی را در هنگام وزش باد شدید رعایت کنند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.