سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛

یاسوج میزبان دومین جشن سیمرغ پروانه ها

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد میزبان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و دومین جشن سیمرغ پروانه ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره از ۱۳ تا ۱۷ بهمن با نمایش فیلم‌های برگزیده در دو بخش بزرگسالان و کودکان در سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

رضا دهبانی پور در نشست برنامه ریزی میزبانی این جشنواره افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره از خالقان آثار خاص هنری و فرهنگی در ۴۰ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی تجلیل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در برنامه زمان بندی شده در طول ۵ روز برگزاری جشنواره دانش آموزان ابتدایی- متوسطه اول و دوم در ۲ بخش پسران و دختران از فیلم‌های جشن سیمرغ- پروانه‌ها استفاده می‌کنند.

هادی زارع پور بیان کرد: حضور دانش آموزان و فرهنگیان در ۲ بخش شهری و روستا‌های حومه همزمان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و جشن ۴۰ سالگی انقلاب انجام می‌شود.

معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: در میزبانی جشنواره در نوبت صبح فیلم‌های ویژه جوانان و نوجوانان در جشن سیمرغ پروانه‌ها و در سانس‌های عصر ویژه عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

محمدعلی پیر سبزی افزود: ۵ فیلم برگزیده سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در این ایام برای عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: افتتاحیه جشنواره حضور مسئولان استان ۱۱ بهمن ماه در یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

میزبانی جشنواره فیلم فجر از دانش آموزان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.