سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه همدان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه فجر در همدان خبر داد و گفت: این مراسم دوشنبه ۱۵ بهمن‌ماه، همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم محفل انس با قرآن کریم از محل موقوفه مرحوم حاج فتح‌الله حبیبی برگزار می‌شود افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان و هیات امناء مسجد امام حسین(ع) مجری این مراسم هستند.

حسینی اظهار داشت: صوت قرائت قرآن کریم قاریان بین‌المللی مهدی عادلی از تهران و مهدی ساعد از همدان در مراسم استماع می‌شود.

وی از برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و ابراز کرد: این مراسم نیز ۲۰ بهمن ماه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان همدان در دهه فجر فاطمی یادآور شد: بیماران در درمانگاه موقوفه بهاءالملک روز ۱۲ بهمن ماه ویزیت رایگان می‌شوند.

وی با بیان اینکه ایام دهه فجر علاقمندان می‌توانند از موزه وقف آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بازدید کنند خاطرنشان کرد: به ۳۳ روستای موقوفه استان از محل نیات واقف خیراندیش بهاء‌الملک کمک‌هزینه دارویی و درمانی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ ش

سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه همدان برگزار می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.